نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

سورۃ المدثر میں نماز قائم کرنے کا حکم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یَا أَيُّهَا الْمُدَّثِّرُ۔  ۔۔۔۔۔۔۔ اے چادر میں لپٹنے والے۔
قُمْ فَأَنذِرْ۔  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اٹھو اب خبردار کرنے لگو۔
وَرَبَّكَ فَكَبِّرْ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اپنے پروردگار کی بڑائی بیان کرو۔
وَثِيَابَكَ فَطَهِّرْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اپنے کپڑے پاک رکھو۔
وَالرُّجْزَ فَاهْجُرْ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور شرک کی گندگی سے تو الگ ہی رہو۔
وَلَا تَمْنُن تَسْتَكْثِرُ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اس نیت سے احسان نہ کرو کہ اس سے زیادہ کے خواہاں ہو۔
وَلِرَبِّكَ فَاصْبِرْ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اپنے پروردگار کی خاطر صبر کرتے رہو۔
فَإِذَا نُقِرَ فِي النَّاقُورِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر جب صور پھونکا جائے گا۔
فَذَلِكَ يَوْمَئِذٍ يَوْمٌ عَسِيرٌ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تو وہ دن مشکل کا دن ہوگا۔
عَلَى الْكَافِرِينَ غَيْرُ يَسِيرٍ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یعنی کافروں پر آسان نہ ہوگا۔
ذَرْنِي وَمَنْ خَلَقْتُ وَحِيدًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے اس شخص سے سمجھ لینے دو جسکو میں نے اکیلا پیدا کیا۔
وَجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور میں نے اسکو بہت سا مال دیا۔
وَبَنِينَ شُهُودًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور ہر وقت حاضر رہنے والے بیٹے دیئے۔
وَمَهَّدتُّ لَهُ تَمْهِيدًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اسکو ہر طرح کے سامان میں وسعت دی۔
ثُمَّ يَطْمَعُ أَنْ أَزِيدَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر بھی لالچ رکھتا ہے کہ میں اسے اور زیادہ دوں۔
كَلَّا إِنَّهُ كَانَ لِآيَاتِنَا عَنِيدًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ایسا ہرگز نہیں ہو گا۔ یہ ہماری آیتوں کا بڑا مخالف رہا ہے۔
سَأُرْهِقُهُ صَعُودًا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   میں اسے ایک بڑی چڑھائی چڑھاؤں گا۔
إِنَّهُ فَكَّرَ وَقَدَّرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے غوروفکر کیا اور ایک بات ٹھہرا لی۔
فَقُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہ مارا جائے اس نے کیسی تجویز کی۔
ثُمَّ قُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر یہ مارا جائے اس نے یہ کیسی تجویز کی۔
ثُمَّ نَظَرَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر اس نے نگاہ کی۔
ثُمَّ عَبَسَ وَبَسَرَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر تیوری چڑھائی اور منہ بگاڑا۔
ثُمَّ أَدْبَرَ وَاسْتَكْبَرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر پیٹھ پھیر کر چلا اور تکبر کیا۔
فَقَالَ إِنْ هَذَا إِلَّا سِحْرٌ يُؤْثَرُ۔  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر کہنے لگا یہ تو جادو ہے جو پہلے لوگوں سے برابر ہوتا آیا ہے۔
إِنْ هَذَا إِلَّا قَوْلُ الْبَشَرِ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر بولا یہ اللہ کا کلام نہیں بلکہ بشر کا کلام ہے۔
سَأُصْلِيهِ سَقَرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں عنقریب اسکو سقر میں داخل کروں گا۔
وَمَا أَدْرَاكَ مَا سَقَرُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور تم کیا سمجھے کہ سقر کیا ہے۔
لَا تُبْقِي وَلَا تَذَرُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ ایسی آگ ہے کہ نہ باقی رکھے گی اور نہ چھوڑے گی۔
لَوَّاحَةٌ لِّلْبَشَرِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  اور بدن کو جھلس کر سیاہ کر دے گی۔
عَلَيْهَا تِسْعَةَ عَشَرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس پر انیس داروغہ ہیں۔
وَمَا جَعَلْنَا أَصْحَابَ النَّارِ إِلَّا مَلَائِكَةً وَمَا جَعَلْنَا عِدَّتَهُمْ إِلَّا فِتْنَةً لِّلَّذِينَ كَفَرُوا لِيَسْتَيْقِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَيَزْدَادَ الَّذِينَ آمَنُوا إِيمَانًا وَلَا يَرْتَابَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَالْمُؤْمِنُونَ وَلِيَقُولَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْكَافِرُونَ مَاذَا أَرَادَ اللَّهُ بِهَذَا مَثَلًا كَذَلِكَ يُضِلُّ اللَّهُ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي مَن يَشَاءُ وَمَا يَعْلَمُ جُنُودَ رَبِّكَ إِلَّا هُوَ وَمَا هِيَ إِلَّا ذِكْرَى لِلْبَشَرِ
اور ہم نے دوزخ کے داروغہ فرشتے ہی بنائے ہیں۔ اور ان کا شمار کافروں کی آزمائش کے لئے مقرر کیا ہے اس لئے کہ اہل کتاب یقین کریں اور مومنوں کا ایمان اور زیادہ ہو اور اہل کتاب اور مومن شک نہ لائیں۔ اور اس لئے کہ جن لوگوں کے دلوں میں نفاق کا روگ ہے اور جو کافر ہیں کہیں کہ اس مثال کے بیان کرنے سے اللہ کا مقصود کیا ہے؟ اسی طرح اللہ جسکو چاہتا ہے گمراہ رہنے دیتا ہے اور جسکو چاہتا ہے ہدایت دیتا ہے۔ اور تمہارے پروردگار کے لشکروں کو اسکے سوا کوئی نہیں جانتا۔ اور یہ قرآن تو بنی آدم کے لئے نصیحت ہے۔
كَلَّا وَالْقَمَرِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہاں ہاں قسم ہے چاند کی۔
وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور رات کی جب رخصت ہونے لگے۔
وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور صبح کی جب روشن ہو جائے۔
إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کہ وہ آگ ایک بہت بڑی آفت ہے۔
نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انسان کیلئے ڈر کی چیز۔
لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یعنی اس شخص کیلئے جو تم میں سے آگے بڑھنا چاہے یا پیچھے رہنا چاہے۔
كُلُّ نَفْسٍ بِمَا كَسَبَتْ رَهِينَةٌ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہر شخص اپنے کرتوتوں کے باعث گرفتار ہو گا۔
إِلَّا أَصْحَابَ الْيَمِينِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مگر داہنی طرف والے نیک لوگ۔
فِي جَنَّاتٍ يَتَسَاءَلُونَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جنتوں میں ہوں گے اور پوچھتے ہوں گے۔
عَنِ الْمُجْرِمِينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یعنی آگ میں جلنے والے گنہگاروں سے۔
مَا سَلَكَكُمْ فِي سَقَرَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کہ تم دوزخ میں کیوں پڑے؟
قَالُوا لَمْ نَكُ مِنَ الْمُصَلِّينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ جواب دیں گے کہ ہم نمازیوں میں شامل نہ ہوئے۔
وَلَمْ نَكُ نُطْعِمُ الْمِسْكِينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور نہ ہم فقیروں کو کھانا کھلاتے تھے۔
وَكُنَّا نَخُوضُ مَعَ الْخَائِضِينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور ہم بحث کرنیوالوں کے ساتھ مل کر بحث کرتے تھے۔
وَكُنَّا نُكَذِّبُ بِيَوْمِ الدِّينِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور روز جزا کو جھٹلاتے تھے۔
حَتَّى أَتَانَا الْيَقِينُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہاں تک کہ ہمیں موت آ گئ۔
فَمَا تَنفَعُهُمْ شَفَاعَةُ الشَّافِعِينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو سفارش کرنے والوں کی سفارش انکے حق میں کچھ فائدہ نہ دے گی۔
فَمَا لَهُمْ عَنِ التَّذْكِرَةِ مُعْرِضِينَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انکو کیا ہوا ہے کہ نصیحت سے روگرداں ہو رہے ہیں۔
كَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُّسْتَنفِرَةٌ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ گویا گدھے ہیں کہ بدک جاتے ہیں۔
فَرَّتْ مِن قَسْوَرَةٍ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو شیر سے ڈر کر بھاگ جاتے ہیں۔
بَلْ يُرِيدُ كُلُّ امْرِئٍ مِّنْهُمْ أَن يُؤْتَى صُحُفًا مُّنَشَّرَةً ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اصل یہ ہے کہ ان میں سے ہر شخص یہ چاہتا ہے کہ اس کے پاس کھلی ہوئی کتاب آئے۔
كَلَّا بَل لَّا يَخَافُونَ الْآخِرَةَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ایسا ہرگز نہیں ہوگا۔ حقیقت یہ ہے کہ انکو آخرت کا خوف ہی نہیں۔
كَلَّا إِنَّهُ تَذْكِرَةٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کچھ شک نہیں کہ یہ قرآن نصیحت ہے۔
فَمَن شَاءَ ذَكَرَهُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو جو چاہے اسے یاد رکھے۔
وَمَا يَذْكُرُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ هُوَ أَهْلُ التَّقْوَى وَأَهْلُ الْمَغْفِرَةِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور یاد بھی تبھی رکھیں گے جب اللہ چاہے۔ وہی اس لائق ہے کہ اس سے ڈرا جائے اور وہی معاف کرنے والا ہے۔

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...