نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

حضرت طالوت کا قصہ ۔۔۔ 246

حضرت طالوت کا قصہ


أَلَمْ تَرَ ۔۔۔۔  إِلَى ۔۔۔۔۔۔۔    الْمَلَأِ ۔۔۔  مِن ۔۔۔ بَنِي إِسْرَائِيلَ 

کیا نہیں دیکھا ۔۔۔ طرف ۔۔۔ ایک جماعت ۔۔۔ سے ۔۔ بنی اسرائیل 

مِن ۔۔۔ بَعْدِ ۔۔۔ مُوسَى ۔۔۔ إِذْ ۔۔۔ قَالُوا ۔۔۔ لِنَبِيٍّ

سے ۔۔۔ بعد ۔۔ موسیٰ ۔۔ جب ۔۔۔ کہا ۔۔ نبی سے 

 لَّهُمُ ۔۔۔ ابْعَثْ ۔۔۔۔۔۔۔۔    لَنَا ۔۔۔ مَلِكًا ۔۔۔ نُّقَاتِلْ۔۔۔۔  فِي ۔۔۔ سَبِيلِ ۔۔۔ اللَّهِ 

ان کے لئے ۔۔۔ مقرر کرو ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ بادشاہ ۔۔ ہم لڑیں ۔۔ میں ۔۔ راستہ ۔۔ الله 

قَالَ ۔۔۔ هَلْ ۔۔۔۔۔۔  عَسَيْتُمْ۔۔۔۔  إِن ۔۔۔ كُتِبَ ۔۔۔  عَلَيْكُمُ ۔۔۔ الْقِتَالُ

کہا ۔۔ کیا ۔۔ تم سے توقع ہے ۔۔ اگر ۔۔ لکھا گیا ۔۔ تم پر ۔۔ لڑنا 

 أَلَّا تُقَاتِلُوا ۔۔۔۔۔  قَالُوا ۔۔۔ وَمَا ۔۔۔  لَنَا ۔۔۔۔۔۔۔  أَلَّا ۔۔۔۔۔  نُقَاتِلَ 

یہ کہ نہ تم لڑو ۔۔ کہا ۔۔ اور کیا ۔۔ ہمیں ۔۔ یہ کہ نہ ۔۔۔  ہم لڑیں 

 فِي ۔۔۔ سَبِيلِ ۔۔۔ اللَّهِ ۔۔۔۔۔۔  وَقَدْ ۔۔۔۔۔۔۔  أُخْرِجْنَا۔۔۔۔۔۔۔  مِن ۔۔۔۔۔۔ دِيَارِنَا 

میں ۔۔۔ راستہ ۔۔۔ الله ۔۔ اور تحقیق ۔۔ ہم نکالے گئے ۔۔۔ سے ۔۔ ہمارے گھر 

وَأَبْنَائِنَا ۔۔۔ فَلَمَّا ۔۔۔۔ كُتِبَ ۔۔۔۔ عَلَيْهِمُ ۔۔۔ الْقِتَالُ ۔۔۔۔۔۔   تَوَلَّوْا 

اور ہمارے بیٹے ۔۔ پس جب ۔۔ لکھا گیا ۔۔ ان پر ۔۔۔ لڑنا ۔۔ وہ پھر گئے 

إِلَّا ۔۔۔ قَلِيلًا ۔۔۔۔۔۔۔  مِّنْهُمْ ۔۔۔۔۔۔ وَاللَّهُ ۔۔۔ عَلِيمٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔  بِالظَّالِمِينَ  2️⃣4️⃣6️⃣

مگر ۔۔۔ تھوڑے ۔۔۔ ان میں سے ۔۔ اور الله ۔۔۔ جانتا ہے ۔۔۔ ظالموں کو 


أَلَمْ تَرَ إِلَى الْمَلَأِ مِن بَنِي إِسْرَائِيلَ مِن بَعْدِ مُوسَى إِذْ قَالُوا لِنَبِيٍّ لَّهُمُ ابْعَثْ لَنَا مَلِكًا نُّقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ قَالَ هَلْ عَسَيْتُمْ إِن كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ أَلَّا تُقَاتِلُوا قَالُوا وَمَا لَنَا أَلَّا نُقَاتِلَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَقَدْ أُخْرِجْنَا مِن دِيَارِنَا وَأَبْنَائِنَا فَلَمَّا كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقِتَالُ تَوَلَّوْا إِلَّا قَلِيلًا مِّنْهُمْ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِالظَّالِمِينَ.   2️⃣4️⃣6️⃣


کیا تو نے بنی اسرائیل کی ایک جماعت کو نہ دیکھا موسی ٰ علیہ السلام کے بعد جب انہوں نے اپنے نبی سے کہا ہمارے لئے ایک بادشاہ مقرر کر دو تاکہ ہم الله کی راہ میں لڑیں  پیغمبر نے کہا کیا تم سے یہ بھی توقع ہے کہ اگر تمہیں لڑائی کا حکم ہو تو تم اس وقت نہ لڑو وہ بولے ہمیں کیا ہوا کہ ہم نہ لڑیں الله کی راہ میں اور ہم تو نکال دئیے گئے اپنے گھروں اور بیٹوں سے  پھر جب انہیں حکم ہوا لڑائی کا تو ان میں سے چند ایک کے سوا سب پھر گئے اور الله تعالی گنہگاروں کو خوب جانتا ہے ۔ 


اس آیت میں بھی بنی اسرئیل کی تاریخ کے ایک اہم واقعہ کی طرف اشارہ ہے ۔ 

حضرت موسٰی علیہ السلام کے کچھ عرصے بعد بادشاہ طالوت اور اور دوسرے دشمنوں کے حملوں سے گھبرا کر اور ہر طرف سے عاجز ہو کر یہ لوگ بیت المقدس میں جمع ہو گئے ۔ 

غالباً یہ زمانہ حضرت شموئل نبی کا تھا ۔ الله کے نبی سے  کہنے لگے کہ ہم پر کوئی سپہ سالار مقرر کردو جس کی سرکردگی میں ہم جہاد کر سکیں ۔ 

انہوں نے فرمایا ڈر ہے کہ جہاد کا حکم آیا تو تم جی چُراؤ گے ۔ ان لوگوں نے یقین دلایا ۔ 

مگر جب لڑائی کا وقت آیا تو چند لوگوں کے سوا سب پیٹھ دکھا گئے ۔ 

درس قرآن ۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...