مجاھدوں کی آزمائش ۔ آیہ ۔ 249۔ا

مجاھدوں کی آزمائش


فَلَمَّا ۔۔۔  فَصَلَ ۔۔۔  طَالُوتُ ۔۔۔۔۔۔  بِالْجُنُودِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    قَالَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  إِنَّ ۔۔ اللَّهَ 

پس جب ۔۔۔ نکلا ۔۔ طالوت ۔۔۔ لشکر کے ساتھ ۔۔۔ اس نے کہا ۔۔۔ بے شک ۔۔۔ الله 

مُبْتَلِيكُم ۔۔۔  بِنَهَرٍ۔۔۔۔۔  فَمَن ۔۔۔  شَرِبَ ۔۔۔  مِنْهُ ۔۔۔۔۔۔۔  فَلَيْسَ ۔۔۔  مِنِّي

آزمائے کا تم کو ۔۔۔ ایک نہر ۔۔۔ پس جو ۔۔ پیا ۔۔ اس سے ۔۔ پس نہیں ۔۔ میرا 

 وَمَن ۔۔۔۔۔۔۔۔  لَّمْ يَطْعَمْهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   فَإِنَّهُ ۔۔۔ مِنِّي ۔۔۔  إِلَّا ۔۔ مَنِ ۔۔۔ اغْتَرَفَ

اور جو ۔۔ نہیں پیا اس سے ۔۔۔ پس بے شک وہ ۔۔ میرا ۔۔ مگر ۔۔ جو ۔۔ بھرے 

 غُرْفَةً ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  بِيَدِهِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   فَشَرِبُوا ۔۔۔  مِنْهُ ۔۔۔۔۔۔۔  إِلَّا ۔۔۔  قَلِيلًا ۔۔۔۔۔۔۔۔   مِّنْهُمْ 

ایک چلو ۔۔ اپنے ہاتھ سے ۔۔ پس پیا انہوں نے ۔۔۔ اس سے ۔۔۔ مگر ۔۔ تھوڑے ۔۔ ان میں سے 


فَلَمَّا فَصَلَ طَالُوتُ بِالْجُنُودِ قَالَ إِنَّ اللَّهَ مُبْتَلِيكُم بِنَهَرٍ فَمَن شَرِبَ مِنْهُ فَلَيْسَ مِنِّي وَمَن لَّمْ يَطْعَمْهُ فَإِنَّهُ مِنِّي إِلَّا مَنِ اغْتَرَفَ غُرْفَةً بِيَدِهِ فَشَرِبُوا مِنْهُ إِلَّا قَلِيلًا مِّنْهُمْ 


پھر جب طالوت فوجیں لے کر باہر نکلے کہا بے شک الله تعالی ایک نہر سے تمہاری آزمائش کرتا ہے  سو جس نے اس نہر کا پانی پیا تو وہ میرا نہیں اور جس نے اسے نہ چکھا تو وہ بے شک میرا ہے مگر جو کوئی اپنے ہاتھ سے ایک چلّو بھرے  پھر سب نے پی لیا مگر ان میں سے تھوڑوں نے 


نَھَر( نہر ) ۔ ایک دریا جس سے اس لشکر کو گزرنا تھا ۔ اس کا نام دریائے اردن بیان کیا جاتا ہے ۔ شرق اردن کی ہاشمی حکومت کا نام بھی اسی دریا کی نسبت سے ہے ۔ یہ دریا شمال سے جنوب کو بہتا ہے اور بحیرہ مردار میں جا گرتا ہے ۔ 

مَنْ شَرِبَ مِنْہُ ( جس نے اس سے پی لیا ) ۔ مراد یہ ہے ۔ جس نے اس کا پانی جی بھر کے اور سیر ہو کر نوش کیا ۔ وہ میرا نافرمان شمار ہو گا اور میری جماعت سے خارج ہو جائے گا ۔ 

غُرْفَةً بِیَدِہ ( اپنے ہاتھ سے ایک چلّو ) ۔ یعنی پیاس بجھانے اور ہونٹوں کی خشکی دور کرنے کے لئے تھوڑا سا صرف چلو بھر پانی پی لینے کی اجازت ہوگی ۔ 

طالوت یہود کے لشکر کو جالوت کے مقابلے کے لئے لے کر چلے تو الله تعالی نے ان لوگوں کے لئے ایک آزمائش مقرر کی اور وہ یہ تھی کہ راستہ میں دریائے اردن کا پانی پیٹ بھر کر نہ پیئں ۔

الله تعالی کا کوئی حکم حکمت اور مصلحت سے خالی نہیں ہوتا ۔ ہر حکم اور ہر پابندی میں انسان کے لئے کوئی نہ کوئی فائدہ ضرور پوشیدہ ہوتا ہے ۔ چنانچہ یہ محض ایک امتحان نہ تھا ۔ بلکہ اس پابندی میں صحت و کردار کے اعتبار سے انہیں کا فائدہ تھا ۔ جو اس وقت تو ان کی سمجھ میں نہ آیا ۔ لیکن بہت جلد انہیں معلوم ہو گیا ۔ 

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں