حضرت ابراھیم علیہ السلام اور نمردو ۔ آیہ 258 سورة بقرہ

حضرت ابراھیم اور نمرود 

أَلَمْ تَرَ ۔۔۔ إِلَى ۔۔۔ الَّذِي ۔۔۔  حَاجَّ ۔۔۔ إِبْرَاهِيمَ ۔۔  فِي ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   رَبِّهِ 
کیا تو نے نہ دیکھا ۔۔ طرف ۔۔ وہ ۔۔ جھگڑا کیا ۔۔ ابراھیم ۔۔ میں ۔۔۔ اس کا رب 
أَنْ ۔۔۔۔۔۔  آتَاهُ ۔۔۔ اللَّهُ ۔۔۔ الْمُلْكَ ۔۔۔  إِذْ ۔۔۔ قَالَ ۔۔۔ إِبْرَاهِيمُ 
یہ ۔۔۔ اس نے دی اسے ۔۔۔ بادشاہی ۔۔ جب ۔۔ کہا ۔۔ ابراھیم 
رَبِّيَ ۔۔۔ الَّذِي ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   يُحْيِي ۔۔۔۔۔۔۔۔۔وَيُمِيتُ ۔۔۔ قَالَ ۔۔۔ أَنَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  أُحْيِي 
میرا رب ۔۔ وہ ۔۔ وہ زندہ کرتا ہے ۔۔۔ اور وہ مارتا ہے ۔۔ کہا ۔۔ میں ۔۔ زندہ کرتا ہوں 
وَأُمِيتُ ۔۔۔ قَالَ ۔۔۔ إِبْرَاهِيمُ ۔۔۔۔۔۔۔  فَإِنَّ ۔۔۔ اللَّهَ ۔۔۔۔۔۔۔  يَأْتِي ۔۔۔ بِالشَّمْسِ 
اور میں مارتا ہوں ۔۔ کہا ۔۔ ابراھیم ۔۔ پس بے شک ۔۔ الله ۔۔ وہ لاتا ہے ۔۔ سورج کو 
مِنَ ۔۔۔ الْمَشْرِقِ ۔۔۔ فَأْتِ ۔۔۔۔۔۔۔   بِهَا ۔۔۔ مِنَ ۔۔۔ الْمَغْرِبِ 
سے ۔۔ مشرق ۔۔ پس تو لا ۔۔۔ اس کو ۔۔ سے ۔۔ مغرب 
فَبُهِتَ ۔۔۔ الَّذِي ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   كَفَرَ 
حیران رہ گیا ۔۔ وہ ۔۔ جس نے کفر کیا 
 وَاللَّهُ ۔۔۔ لَا يَهْدِي ۔۔۔  الْقَوْمَ ۔۔۔ الظَّالِمِينَ  2️⃣5️⃣8️⃣
اور الله ۔۔ نہیں ھدایت دیتا ۔۔ قوم ۔۔ بے انصاف 

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِي حَاجَّ إِبْرَاهِيمَ فِي رَبِّهِ أَنْ آتَاهُ اللَّهُ الْمُلْكَ إِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّيَ الَّذِي يُحْيِي وَيُمِيتُ قَالَ أَنَا أُحْيِي وَأُمِيتُ قَالَ إِبْرَاهِيمُ فَإِنَّ اللَّهَ يَأْتِي بِالشَّمْسِ مِنَ الْمَشْرِقِ فَأْتِ بِهَا مِنَ الْمَغْرِبِ فَبُهِتَ الَّذِي كَفَرَ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ.   2️⃣5️⃣8️⃣

کیا تو نے اس شخص کو نہ دیکھا جس نے ابراھیم سے اس کے رب کی بابت جھگڑا کیا اس وجہ سے کہ الله تعالی نے اسے سلطنت دی تھی جب ابراھیم نے کہا میرا رب وہ ہے جو زندہ کرتا ہے اور مارتا ہے وہ بولا میں بھی زندہ کرتا اور مارتا ہوں  ابراھیم نے کہا بے شک الله تعالی سورج کو مشرق سے لاتا ہے اب تو اسے مغرب سے لے آ  تب وہ کافر حیران رہ گیا  اور الله بے انصافوں کو راہ نہیں دکھاتا ۔

اَلّذی حَاجَّ ( جس نے جھگڑا کیا ) حضرت ابراھیم علیہ السلام سے بحث کرنے والا شخص آپ کے زمانے کا بادشاہ تھا ۔ مفسروں نے نمرود کا نام لیا ہے ۔ اس سے پہلی آیت میں ایمانداروں اور کافروں کا ذکر تھا اور نور کی روشنی اور کفر کی تاریکی کا بیان تھا اب اس آیت کی تائید میں چند مثالیں بیان کی گئی ہیں ۔ 
پہلی مثال میں نمرود بادشاہ کا ذکر ہے وہ سلطنت کے غرور سے اپنے آپ کو سجدہ کرواتا تھا۔ حضرت ابراھیم علیہ السلام اس کے سامنے آئے تو اسے سجدہ نہ کیا ۔ نمرود نے وجہ دریافت کی تو آپ نے فرمایا کہ میں اپنے رب کے سوا کسی کو سجدہ نہیں کرتا ۔ 
اس نے کہا ربّ تو میں ہوں ۔ 
حضرت ابراھیم نے جواب دیا ۔۔ رب وہ ہے جو زندہ کرتا ہے اور مارتا ہے ۔ 
حضرت ابراھیم کی اس دلیل کے جواب میں نمرود نے دو قیدی منگوائے ۔ ان میں سے جو بے قصور تھا اسے مار ڈالا اور قصور وار کو چھوڑ دیا ۔ اور کہا آپ نے دیکھا میں جس کو چاہوں مارتا ہوں اور جسے چاہوں موت سے بچاتا ہوں ۔ 
اگرچہ نمرود بادشاہ حضرت ابراھیم کے چیلنج کا صحیح جواب نہ دے سکا تھا ۔ آپ نے سوچا نمرود میری دلیل کو نہیں سمجھا ۔ اس لیے آپ نے سورج کی دلیل پیش کی اور فرمایا میرا رب سورج کو مشرق سے چڑھاتا ہے تو مغرب سے چڑھا کر دکھا ۔اس پر وہ مغرور اور احمق لاجواب ہوگیا ۔ اور اس سے کچھ بن نہ پڑا ۔ لیکن اس کے باوجود نمرود ایمان نہ لایا ۔ واقعی بے انصافوں کو ھدایت کی راہ نہیں ملتی ۔ 

درس قرآن ۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں