❤️💚❤️💚. رسول الله صلی الله علیہ وسلم کی دُعا. ❤️💚❤️💚❤️

جہالت بہت بڑی خرابی ہے ۔ اس میں کوئی شک نہیں ۔ لیکن علم بھی اس وقت تک نفع نہیں دیتا جب تک الله جل شانہ ھدایت کی توفیق نہ عطا فرما دیں ۔ اسی لئے میرے پیارے نبی صلی الله علیہ وسلم ( میری جان آپ پر قربان ) نے اپنی امت کو دُعا سکھائی ۔
*اللّٰھُمَّ اِنِّی اَسْئَلَکَ عِلْماً نَافِعاً وَّ عَمَلاً مُّتَقَبَّلاً وَّ شِفَاءً مِّنْ کُلِّ دَاءٍ*
*ترجمہ*:-اے میرے الله میں تجھ سے نفع پہنچانے والے علم کا سوال کرتا/ کرتی ہوں ۔ اور قبول ہونے والے اعمال اور ہر بیماری سے شفا مانگتا/مانگتی ہوں ۔ 
علم بغیر عمل کے نقصان نہیں پہنچاتا  لیکن اصل فائدہ اور مقصد عمل ہی ہے ۔ اس فانی دُنیا میں بھی اور ہمیشہ رہنے والی اُخرٰی میں بھی ۔

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں