تجدید عقیدہ ختم نبوت


📌 میں کلمہ طیبہ لآ الٰه  الّا  الله محمد رسول الله  صلی الله علیہ وسلم کا اقرار کرتے ہوئے  اپنے ایمان کی تجدید کرتی  ہوں کہ میں اللہ وحدہٗ لاشریک لهٗ  کو اپنا خالق و مالک اور معبودِ برحق سمجھتی ہوں...


📌 الله  کی جانب سے نازل کردہ تمام انبیاء و رسل علیہم السلام اور ان پر نازل کردہ کتابوں  کو برحق سمجھتی ہوں..


📌 میں اقرار کرتی ہوں کہ سیدالکونین ۔۔۔ خاتم النبیین ۔۔۔ ساقئ کوثر ۔۔۔ شافع محشر۔۔۔

حضرت محمد مصطفی صلی الله علیہ وسلم    الله  کے آخری رسول ہیں ۔۔۔ نبوت و رسالت کا سلسلہ حضرت محمد مصطفےٰ صلی اللہ علیہ وسلم پر ختم ہوچکا ہے.. 


📌 آپ کے بعد کسی بھی نبوت کے دعویدار ۔۔۔  ظلی یا ذیلی نبوت کے مدعی کو کافر، زندیق، کذاب اور واجب القتل سمجھتی ہوں..


📌 میں  آپؐ کے بعد کسی دوسرے نبوت کے دعویدار بالخصوص زندیقِ زماں مرزا غلام احمد قادیانی ملعون کو نبی ماننے والے مرزائیوں اور مرزائیوں کو مسلمان سمجھنے والے ہر شخص کو بلا جھجک کافر اور زندیق سمجھتی ہوں..


📌 میں ہر اس شاتم رسول صلی الله علیہ وسلم  کے لیے آئینِ پاکستان اور حکم قرآن کی رو سے سزائے موت کا مطالبہ کرتی ہوں جس زندیق نے شان رسالت صلی الله علیہ وسلم۔ میں توہین کی ہو....


اشہد ان لآ الٰه الّا  الله  وحدہٗ لاشریک لهٗ  و اشہد انّ محمداً عبدہٗ ورسولهٗ 


تاجِ و تختِ ختمِ نبوتؐ زندہ باد 

منکرینِ ختم نبوتؐ مردہ باد 


فداک ابی واُمّی یارسولالله  صلی الله علیہ وسلم 


کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں