درسِ حدیث ، طائف کی دعا۔اللُھم الیک اشکو ضعف قوتی

اَللّٰھُمَّ اِلَیْکَ اَشْکُوْ ضَعْفَ قُوَّتِی۔۔وَ قِلَّۃَ حِیْلَتِیْئ. 
     اے اللہ ! میں اپنی طاقت کی ناتوانی۔۔۔اپنی قوت عمل کی کمی۔ 
وَ ھَوَانِی عَلٰی النَّا سِ۔۔  
     لوگوں کی نگاہوں میں اپنی بے بسی کا شکوہ تیری بارگاہ میں کرتا ہوں۔  
یَا اَرْحَمَ الرّٰحِمِیْنَ اَنْتَ رَبُّ الْمُسْتَضْعَفِیْنَ۔   
.   اے ارحم الراحمین! تو کمزوروں کا رب ہے۔  
وَاَنْتَ رَبِّی۔    
.    تو میرا بھی رب ہے۔.    
اِلٰی مَنْ تَکِلُنِیْ۔  
.     تو مجھے کس کے حوالے کرتا ہے۔  
اِلٰی بَعِیْدٍ یَتَجَھَّمُنِی۔  
.    ایسے بعید کے حوالے جو ترش روئی سے میرے ساتھ پیش آتا ہے۔  
اَمْ اِلٰی عَدُوٍّمَلَّکْتَہٗ اَمْرِیْ۔  
.   کیا کسی دشمن کو تو نے میری قسمت کا مالک بنادیا ہے۔  
اِنْ لّمْ یَکُنْ بِکَ عَلیَّ غَضَبٌ فَلَا اُبَالِیْ۔ 
.    اگر تو مجھ پر ناراض نہ ہو تو مجھے ان تکلیفوں کی ذرا پروا نہیں۔  
وَلٰکِنَّ عَافِیَتُکَ ھِیَ اَوْسَعُ لِیْ۔  
.   پھر بھی تیری طرف سے عافیت اور سلامتی میرے لیے زیادہ دلکشا ہے۔  
اَعُوْذُبِنُوْرِوَجْہِکَ الَّذِیْ اَشْرَقَتْ۔ لَہُ الظُّلُمَاتُ۔  
.    میں پناہ مانگتا ہوں تیری ذات کے نور کے ساتھ۔ جس  سے تاریکیاں روشن ہوجاتی ہیں۔  
وَصَلُحَ عَلَیْہِ اَمْرُالدُّنْیَا وَالْآٰخِرَۃِ۔  
.    اوردنیا و آخرت کے کام سنور جاتے ہیں۔ 
مِنْ اَنْ تُنَزِلِ بِیْ غَضَبَکَ   
.   کہ تو نازل کرے اپنا غضب مجھ پر۔  
اَوْ یَحِلَّ عَلَیَّ سَخَطُکَ۔   
  .   اور تو اتارے مجھ پر اپنی ناراضگی۔  
لَکَ الْعُتْبٰی حَتیّٰ تَرْضٰی۔  
 .      میں تیری رضا طلب کرتارہونگا یہاں تک کہ تو راضی ہوجائے۔  
وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّۃَاِلَّابِکَ۔   
  .    تیری ذات کے بغیر نہ میرے پاس کوئی طاقت ہے نہ قوت۔   
۔۔۔۔۔۔۔۔
 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں