*مباشرت کا مقصود*


عَلِمَ ۔۔۔۔۔۔۔۔   اللهُ ۔۔۔۔۔۔۔  اَنَّکُمْ ۔۔۔ کُنْتُمْ ۔۔۔۔۔۔۔    تَخْتَانُوْنَ ۔۔۔ اَنْفُسَکُمْ ۔
معلوم ہے ۔۔ الله کو ۔۔ بے شک تم ۔۔ تھے ۔۔ تم خیانت کرتے ۔۔ اپنی جانوں میں
۔۔ فَتَابَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَیْکُمْ ۔۔۔۔۔۔۔ وَعَفَا ۔۔۔۔۔۔۔   عَنْکُمْ 
 سو معاف کیا ۔۔ تم کو ۔۔ اور درگزر کیا ۔۔ تم سے
فَلْئٰنَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   بَاشِرُوْھُنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَابْتَغُوْا 
 پس اب ۔۔ تم ملو اپنی عورتوں سے ۔۔اور طلب کرو
مَا کَتَبَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  اللهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    لَکُمْ 
 جو لکھ دیا ۔۔۔۔ الله تعالی ۔۔۔۔  تمہارے لئے ۔

عَلِمَ اللهُ اَنّکُمْ کُنْتُمْ تَخْتَانُونَ اَنْفُسَکُمْ فَتَابَ عَلَیْکُمْ وَ عَفَا عَنْکُمْ ج فَالْئٰنَ بَاشِرُوْھُنَّ وَ ابتَغُوا ما کَتَبَ اللهُ لَکُمْ

الله تعالی کو معلوم ہے کہ تم خیانت کرتے تھے اپنی جانوں سے سو تمہیں معاف کیا اور تم سے درگزر کیا پھر اب اپنی عورتوں سے ملو اور جو الله تعالی نے تمہارے لئے لکھ دیا ہے وہ طلب کرو ۔ 

تَخْتَانُوْنَ اَنْفُسَکُمْ 
تم اپنی جانوں سے خیانت کرتے تھے 
بعض کمزور مسلمان اپنے ساتھ خود خیانت کے مجرم ہوتے تھے ۔ علامہ راغب اصفہانی نے اختیان کے معنٰی کئے ہیں ۔ خیانت کا ارادہ کرنا " اس رو سے معنی یہ ہوں گے کہ تم دل میں خیانت کا ارادہ کرتے تھے ۔ 
بَاشِرُوْھُنَّ ۔
اپنی عورتوں سے ملو 
لفظ مباشرت اسی مادہ سے ھے ۔ جس کے معنٰی ہیں عورت سے صحبت کرنا ۔ 
ابتدائے اسلام میں اہل کتاب کی طرح مسلمان بھی روزوں کے ایّام میں سونے کے بعد بیوی سے صحبت نہ کرتے تھے ۔ مگر بعض لوگ جذبات سے مغلوب ہو کر اس پابندی کو توڑ بیٹھتے ۔ یا کسی کے دل میں خیانت کا ارادہ اور جذبہ پیدا ہوتا ۔ الله تعالی نے بات صاف کر دی ۔ اور رات کے وقت کھانے پینے کی طرح مباشرت کی بھی صاف اجازت فرما دی ۔ 
ابْتَغُوا مَا کَتَبَ اللهُ لَکُمْ 
جو الله تعالی نے تمہارے لئے لکھ دیا ہے وہ طلب کرو ۔
ابْتِغاء کے معنی کسی چیز کے طلب کرنے اور حاصل کرنے کی کوشش کرنا ۔ 
مَا کَبَ اللهُ لَکُمْ ۔ جو الله تعالی نے لکھ دیا ہے ۔ اس سے مراد اولاد اور نسل ھے ۔ جو مباشرت کے نتیجے میں پیدا ہوتی ھے ۔ 
اجازت دینے کے ساتھ گویا ایک تنبیہ بھی کر دی ۔ یعنی عورتوں کے پاس اولاد پیدا کرنے کی غرض سے جانا چاہئیے ۔ مباشرت کے عمل سے اگرچہ طبعی لذت بھی حاصل ہوتی ھے ۔ لیکن اسلام نے اس عمل سے اصلی اور بڑا مقصد حصول اولاد اور افزائش نسل رکھا ھے ۔ تاکہ انفرادی لذت مجموعی مفاد کا سبب بنتی رھے ۔ 
درس قرآن مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں