*الله کے حکم میں حجت بازی* ۔۔۔۔ ( الف )

قَالُوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ادْعُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لَنَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔    رَبَّكَ 
انہوں نے کہا ۔۔۔ تو دعا کر ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ اپنے رب سے 
يُبَيِّن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لَّنَا ۔۔۔۔۔۔۔ مَا ۔۔۔۔۔  هِيَ 
وہ بیان کرے ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ کیا ۔۔۔۔۔۔۔ وہ 
قَالَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ إِنَّهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ يَقُولُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ إِنَّهَا 
کہا اس نے ۔۔۔ بے شک وہ ۔۔۔ وہ کہتا ہے ۔۔ بے شک وہ 
بَقَرَةٌ ۔۔۔۔ لَّا ۔۔۔۔۔۔۔۔ فَارِضٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔وَلَا 
گائے ۔۔۔۔ نہیں ۔۔۔۔  بوڑھی ۔۔۔ اور نہ 
بِكْرٌ ۔۔۔۔۔۔۔ عَوَانٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔ بَيْنَ ۔۔۔۔۔۔۔ ذَلِكَ 
بن بیاہی ۔۔۔ درمیان ۔۔۔۔ دونوں کے ۔۔۔۔ یہ 
فَافْعَلُوا ۔۔۔۔۔۔  مَا ۔۔۔۔۔۔ تُؤْمَرُونَ۔  6️⃣8️⃣
پس تم کرو ۔۔۔ جو ۔۔۔ تم حکم دئیے گئے ہو 

قَالُوا ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا هِيَ قَالَ إِنَّهُ يَقُولُ إِنَّهَا بَقَرَةٌ لَّا فَارِضٌ وَلَا بِكْرٌ عَوَانٌ بَيْنَ ذَلِكَ
فَافْعَلُوا مَا تُؤْمَرُونَ.    6️⃣8️⃣
بولے کہ ہمارے لئے اپنے رب سے دُعا کر  کہ ہمیں بتا دے کہ وہ گائے کیسی ہے  کہا وہ فرماتا ہے  کہ وہ گائے نہ بوڑھی اور نہ ہی جوان  اس کے درمیان ہے۔ پس جو تمہیں حکم ملا ہے کر ڈالو ۔ 

مَا ھِیَ ۔ ( وہ کیسی ہے ) ۔ جب بنی اسرائیل کو گائے ذبح کرنے کا حکم ہوا تو فورا حکم ماننے کی بجائے اس میں بحث اور حجت کرنے لگے ۔ سب سے پہلے انہوں نے سوال کیا عمر کے لحاظ سے وہ گائے کیسی ہے ۔ 
فَارِضٌ ۔ ( بوڑھی ) ۔ اس سے مراد ایسی عمر ہے جس کو پہنچ کر بچے پیدا کرنے کا سلسلہ ختم ہو چکا ہو ۔ یعنی بہت بوڑھی ۔ 
بِکْرٌ ۔ ( بن بیاہی ) ۔ اس سے مراد یہ ہے کہ جس نے ابھی بچہ پیدا ہی نہ کیا ہو ۔ یعنی بچھیا 
عَوَانٌ ۔ ( درمیان ) ۔ اس سے مراد ہے درمیانہ عمر والی ۔ جو نہ بوڑھی ہو نہ بچی 
الله جل شانہ اور اس کے نبی کے احکام  حکمت کے بغیر نہیں ہوتے ۔ ضروری نہیں کہ ہر انسان ان کی اندرونی حکمت سمجھ سکے ۔ اس لئے ان کی تعمیل میں کسی تامّل ،  ، ہکحچاہٹ اور اعتراض سے کام نہیں لینا چاہئیے ۔ بلکہ جو بھی حکم ہو  بلا چون و چرا اس کی تعمیل کرنی چاہئیے ۔ فورًا اسے مان لینا چاہئیے ۔ 
ہر حکم اور قانون شروع میں سادہ اور آسان ہوتا ہے ۔ لیکن جب اس میں بال کی کھال نکالی جاتی ہے اور اعتراض کئے جاتے ہیں وہ مشکل سے مشکل تر ہوتا جاتا ہے ۔ 
الله تعالی نے بنی اسرائیل کو  موسٰی علیہ السلام کے ذریعے حکم دیا کہ وہ ایک گائے ذبح کریں ۔ لیکن بجائے حکم ماننے کے انہوں نے اعتراض  بحث  اور سوال  کرنے شروع کر دئیے ۔  اور اس کی عمر دریافت کرنے لگے ۔ کہ جوان ہو یا بوڑھی ؟ 
جواب میں ایک نئی بندش لگ گئی کہ درمیانی عمر کی ہو ۔ گویا آسان۔ حکم میں اپنے لئے ایک مشکل خود انہوں نے پیدا کر لی 

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں