نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

*ضد اور تعصب کا نتیجہ*

بِئْسَمَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اشْتَرَوْا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔ بِهِ  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ أَنفُسَهُمْ 
بُری چیز ہے جو ۔۔۔ خریدو فروخت کی انہوں نے  ۔۔۔ اس کے بدلے ۔۔۔ جانیں اپنی 
أَن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   يَكْفُرُوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بِمَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔أَنزَلَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اللَّهُ 
یہ کہ ۔۔ وہ کفر کرتے ہیں ۔۔۔ اس کا جو ۔۔۔ نازل کیا ۔۔۔ الله تعالی
بَغْيًا ۔۔۔۔۔۔۔۔  أَن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔يُنَزِّلَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اللَّهُ 
سرکشی ۔۔۔ یہ کہ ۔۔۔۔ وہ اتارتا ہے ۔۔۔ الله تعالی 
مِن ۔۔۔   فَضْلِهِ ۔۔۔  عَلَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  مَن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔يَشَاءُ 
سے ۔۔۔ اپنا فضل ۔۔۔ پر ۔۔۔ وہ شخص ۔۔۔ وہ چاہتا ہے 
مِنْ ۔۔۔۔۔۔    عِبَادِهِ ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔فَبَاءُوا ۔۔۔ بِغَضَبٍ ۔۔۔ عَلَى۔۔۔غَضَبٍ 
سے ۔۔۔ اپنے بندے ۔۔۔ پس وہ لوٹے ۔۔۔ غصہ ۔۔۔ اوپر ۔۔۔ غصہ 
وَلِلْكَافِرِينَ ۔۔۔ عَذَابٌ ۔۔۔ مُّهِينٌ۔  9️⃣0️⃣
اور کافروں کے لئے ۔۔۔۔ عذاب ہے ۔۔۔ ذلّت  

بِئْسَمَا اشْتَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ أَن يَكْفُرُوا بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ بَغْيًا أَن يُنَزِّلَ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ عَلَى مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ فَبَاءُوا بِغَضَبٍ عَلَى غَضَبٍ 
وَلِلْكَافِرِينَ عَذَابٌ مُّهِينٌ.  9️⃣0️⃣

بُری چیز ہے جس کے بدلے انہوں نے اپنے آپ کو بیچا  کہ کفر کیا انہوں نے اس ضد میں کہ جو الله تعالی نے اتارا ۔ کہ الله تعالی اپنے فضل سے  اپنے بندوں میں سے جس پر چاہے  اتارے ۔ سو غصہ پر غصہ کما لائے  اور کافروں کے لئے ذلت کا عذاب ہے ۔ 

الله جل شانہ اس آیت میں فرماتا ہے کہ یہودی حد درجہ خود غرض اور نفس پرست قوم ہیں ۔ اور اس کے ساتھ ہی ضدی اور حاسد بھی ہیں ۔ وہ ہر بات کو حتی کہ الله تعالی کے احکام کو بھی تجارتی اور قومی نقطہ نگاہ سے دیکھتے ہیں اور سوچتے ہیں ۔ کہ ان کا فائدہ ان احکام کو ماننے میں ہے یا نافرمانی کرنے میں ۔ اگر ان حکموں کو بدل کر یا ان سے سرکشی کرکے ان کی ذاتی غرضیں پوری ہوتی دکھائی دیں ۔ تو وہ ایسا کرنے سے ہرگز نہیں چُوکتے ۔ 
تعصب اور نفس پرستی کے نتیجہ میں ان کے اندر حسد بڑی شدت سے پیدا ہوا ۔ چونکہ وہ چاہتے تھے کہ ہر قسم کی نعمت ان کے حصے میں آئے گویا یہ ان کا پیدائشئ حق ہے ۔ ان کے اعمال کچھ بھی ہوں ۔ ہمیشہ الله تعالی کی رحمتیں ان کے شاملِ حال  رہیں  ۔ 
جب حضرت محمد صلی الله علیہ وسلم نبی آخر الزماں کی حیثیت سے مبعوث ہوئے ۔ تو یہود نے بہت پیچ وتاب کھائے ۔ ان کے اندر حسد کی آگ بھڑک اُٹھی کہ نبوت ان کے خاندان سے نکل کر بنو اسماعیل میں کیوں چلی گئی ۔ حالانکہ انہیں یہ معلوم ہونا چاہئیے کہ الله تعالی جس پر چاہتا ہے اپنا فضل کرتا ہے ۔ اور جس کو چاہتا ہے نبوت اور رسالت عطا کرتا ہے ۔ لیکن یہودیوں نے ضد میں آکر آپ صلی الله علیہ وسلم کو ماننے سے انکار کر دیا ۔ اور حق کی طرف رُخ نہ کیا ۔
یہود کے مسلسل کفر و انکار کی پاداش میں دُنیا کے اندر الله تعالی کا غصہ ان پر نازل ہوا ۔ اور قیامت میں بھی ان پر بڑی ذلت اور رُسوائی والا عذاب ہوگا ۔ کیونکہ وہ منکر ہونے کے علاوہ ضدی اور حاسد بھی ہیں ۔ 
اس آیت سے اس بات کہ پتہ چلتا ہے کہ ہر عذاب ذلّت کے لئے نہیں ہوتا بلکہ مسلمانوں اور کافروں کے عذاب میں فرق ہے ۔ مسلمانوں کو جو عذاب ان کی نا فرمانیوں کی وجہ سے ہوگا وہ ان کو گناہوں سے پاک کرنے کے لئے ہوگا نہ کہ ذلیل کرنے کے لئے ۔ اور کافروں کو عذاب انہیں ذلیل و رُسوا کرنے کے لئے دیا جائے گا ۔  والله اعلم 
الله کریم ہمارے عیبوں کی پردہ پوشی فرمائے ۔ اور قیامت کے دن کی ذلت اور رسوائی سے محفوظ رکھے ۔ 
درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 
تفسیر عثمانی ۔۔۔ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...