نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

*الله جل شانہ کے حکم میں حجت بازی* ۔۔۔۔ ( ج)

قَالُوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  ادْعُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لَنَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔رَبَّكَ
کہا انہوں نے ۔۔۔ تو دعا کر ۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ اپنے رب سے 
يُبَيِّن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لَّنَا ۔۔ ۔ مَا ۔۔۔هِيَ
کھول کر بیان کرے ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ کیا ۔۔ وہ 
إِنَّ ۔۔۔ الْبَقَرَ ۔۔۔ ۔۔۔  تَشَابَهَ۔۔۔۔۔ عَلَيْنَا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔وَإِنَّا
بے شک ۔۔۔ گائے ۔۔۔۔ ۔۔ شبہ ۔۔۔ ہم پر ۔۔۔۔ اور بے شک ہم 
  إِن ۔۔۔۔۔۔۔ شَاءَ اللَّهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لَمُهْتَدُونَ.  7️⃣0️⃣
  اگر ۔۔۔ چاہے الله تعالی ۔۔۔۔ البتہ ھدایت یافتہ 

قَالَ ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔ إِنَّهُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  يَقُولُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  إِنَّهَا
کہا اس نے ۔۔۔ بے شک وہ ۔۔۔ وہ کہتا ہے ۔۔۔ بے شک وہ 
بَقَرَةٌ ۔۔۔۔۔۔ لَّا ۔۔۔۔ ذَلُولٌ ۔۔۔ تُثِيرُ ۔۔۔۔۔۔الْأَرْضَ
گائے ۔۔۔ نہیں ۔۔۔ ذلیل ۔۔۔ جوتنا ۔۔۔۔۔ ۔ زمین 
وَلَا ۔۔۔۔۔۔۔ تَسْقِي ۔۔۔۔۔۔۔ الْحَرْثَ ۔۔۔۔۔۔ مُسَلَّمَةٌ
اور نہیں ۔۔۔ وہ پانی پلاتی ۔۔۔ کھیتی ۔۔۔ بے عیب 
لَّا شِيَةَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فِيهَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ قَالُوا ۔۔۔۔۔۔ الْآنَ
نہیں کوئی داغ ۔۔۔ اس میں ۔۔۔۔ انہوں نے کہا ۔۔۔ اب 
جِئْتَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔بِالْحَقِّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فَذَبَحُو۔۔۔۔۔۔۔۔۔هَا
تو لایا ۔۔۔۔ سچ کو ۔۔۔ پس ذبح کیا انہوں نے ۔۔۔ وہ 
 وَمَا۔۔۔  كَادُوا ۔۔۔۔ يَفْعَلُونَ.  7️⃣1️⃣
اور نہیں ۔۔۔ وہ ایسے ۔۔۔ وہ کرتے 

قَالُوا ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا هِيَ إِنَّ الْبَقَرَ تَشَابَهَ عَلَيْنَا
 وَإِنَّا إِن شَاءَ اللَّهُ لَمُهْتَدُونَ.   7️⃣0️⃣

وہ بولے ہمارے لئے اپنے رب سے دُعا کر کہ وہ بتا دے کہ وہ گائے کس قسم کی ہے۔ کونکہ اس گائے کا ہم کو شبہ پڑا ہے ۔ اگر الله تعالی نے چاہا تو ہم ضرور راہ پا لیں گے ۔

قَالَ إِنَّهُ يَقُولُ إِنَّهَا بَقَرَةٌ لَّا ذَلُولٌ تُثِيرُ الْأَرْضَ وَلَا تَسْقِي الْحَرْثَ مُسَلَّمَةٌ لَّا شِيَةَ فِيهَا قَالُوا الْآنَ جِئْتَ بِالْحَقِّ 
فَذَبَحُوهَا وَمَا كَادُوا يَفْعَلُونَ.  7️⃣1️⃣
کہا وہ فرماتا ہے کہ وہ ایک گائے ہے نہ محنت کرنے والی نہ زمین جوتتی ہے اور نہ کھیتی کو پانی دیتی ہے بے عیب ہے اس میں کوئی داغ نہیں ۔ وہ بولے اب تو ٹھیک بات لایا  پھر اس کو ذبح کیا اور وہ لگتے نہ تھے کہ ایسا کریں گے ۔ 

گذشتہ آیات سے مسلسل یہ واقعہ بیان ہو رہا ہے ۔ کہ بنی اسرائیل کو ایک سیدھا سادا حکم دیا گیا تھا ۔ کہ وہ ایک گائے ذبح کریں ۔ لیکن انہوں نے اس میں طرح طرح کی بہانہ بازیاں شروع کر دیں ۔ الله تعالی نے ان کے ہر سوال کا جوب دیا ۔ اور بتایا کہ وہ گائے نہ بہت بوڑھی ہو ، نہ چھوٹی عمر کی ہو ۔ اس کا رنگ زرد ہو اور دیکھنے والوں کو خوبصورت دکھائی دے ۔ اتنا جان لینے کے بعد بھی انہوں نے کہا ابھی ہماری سمجھ میں نہیں آیا ۔ ہمیں گائے کی پہچان میں کچھ شبہ پڑ گیا ہے ۔ 
حضرت موسی نے الله کا حکم بیان کرتے ہوئے فرمایا ۔ وہ گائے کاشتکاری کے کام نہ آتی ہو ۔ اس میں کوئی عیب اور داغ نہ ہو  پھر انہوں نے کہا ہاں اب آپ نے ٹھیک بات بتائی ۔ غرض بڑی بہا نے بازی کے بعد انہوں نے وہ گائے ذبح کی ۔ اب بھی ان کے رویہ سے معلوم ہوتا تھا کہ وہ ایسا نہیں کریں گے ۔ گویا اب بھی انہوں نے بادل نا خواستہ حکم الٰہی کی تعمیل کی 
درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...