طلاق اور مہر ۔۔۔ ۲۳۷

طلاق اور مہر


وَإِن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  طَلَّقْتُمُوهُنَّ ۔۔۔ مِن ۔۔۔۔۔۔  قَبْلِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ أَن تَمَسُّوهُنَّ 

اور اگر ۔۔۔ تم نے طلاق دے دی ان کو ۔۔۔ سے ۔۔ پہلے ۔۔۔ یہ کہ تم چھوؤان کو 

وَقَدْ ۔۔۔۔۔۔۔  فَرَضْتُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔ لَهُنَّ ۔۔۔ فَرِيضَةً ۔۔۔ فَنِصْفُ

اور تحقیق ۔۔۔ ٹہرا چکے تم ۔۔۔ان کے لئے ۔۔۔  مہر ۔۔ پس آدھا 

 مَا فَرَضْتُمْ ۔۔۔ إِلَّا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ أَن يَعْفُونَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ أَوْ يَعْفُوَ ۔۔۔۔۔۔۔۔ الَّذِي

جو مقرر کیا تم نے ۔۔۔ مگر ۔۔ درگذر کریں عورتیں ۔۔ یا درگزر کرے ۔۔ وہ شخس 

 بِيَدِهِ ۔۔۔ عُقْدَةُ ۔۔۔۔۔۔ النِّكَاحِ ۔۔۔ وَأَن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تَعْفُوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   أَقْرَبُ 

اس کے ہاتھ میں ۔۔ گرہ ۔۔ نکاح ۔۔ اور اگر ۔۔ تم معاف کرو ۔۔۔ زیادہ قریب ہے 

لِلتَّقْوَى ۔۔۔  وَلَا تَنسَوُا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   الْفَضْلَ ۔۔۔ بَيْنَكُمْ 

تقوٰی کے ۔۔ اور نہ بھلا دو ۔۔۔ احسان کرنا ۔۔ آپس میں 

إِنَّ ۔۔۔ اللَّهَ ۔۔۔ بِمَا ۔۔۔ تَعْمَلُونَ ۔۔۔ بَصِيرٌ    2️⃣3️⃣7️⃣

بے شک ۔۔ الله ۔۔۔ وہ جو ۔۔ تم کرتے ہو ۔۔ دیکھنے والا ہے 


وَإِن طَلَّقْتُمُوهُنَّ مِن قَبْلِ أَن تَمَسُّوهُنَّ وَقَدْ فَرَضْتُمْ لَهُنَّ فَرِيضَةً فَنِصْفُ مَا فَرَضْتُمْ إِلَّا أَن يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ وَأَن تَعْفُوا أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَلَا تَنسَوُا الْفَضْلَ بَيْنَكُمْ إِنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ.  2️⃣3️⃣7️⃣ 


اور اگر تم نے اس سے قبل انہیں طلاق دے دی کہ تم نے انہیں ہاتھ لگایا ہو اور ان کے لئے تم مقرر کر چکے تھے مہر تو جو تم نے مقرر کیا تھا اس کا نصف ( ادا کردو ) مگر یہ کہ وہ عورتیں درگزر کریں یا وہ شخص درگزر کرے جس کے ہاتھ میں نکاح کی گرہ ہے  اور اگر تم درگزر کرو تو پرھیزگاری کے قریب ہے اورباہم احسان کرنا نہ بھلا دینا بے شک الله تعالی دیکھتا ہے جو تم کرتے ہو ۔


اس آیت میں مطلقہ اور اس کے مہر کی ادائیگی کے متعلق کچھ اور احکام بیان کئے گئے ہیں۔اگر نکاح کے وقت مہر مقرر ہو چکا تھا اور ہاتھ لگانے سے پہلے طلاق کی نوبت آجائے تو آدھا مہر لازم ہے ۔ لیکن خود عورت یا جس کے ہاتھ میں نکاح کی باگ دوڑ ہے ۔ کُل مہر یا مہر کے کسی حصے سے درگزر کریں تو اور بات ہے۔ 

اس کے بعد یہ بھی بتایا کہ اگر مرد درگزر کرے تو تقوٰی کے زیادہ مناسب ہے ۔ کیونکہ الله تعالی نے اسے بڑائی دی اور اسےنکاح باقی رکھنے اور طلاق دینے کا مختار بنایا ۔ اب اگر ہاتھ لگانے کے بغیر طلاق دے کر خاوند آدھا مہر بھی اپنے ذمہ نہ لے تو یہ تقوٰی کے مناسب نہیں ۔ بیوی کی طرف سے کسی قسم کی کوتاہی نہیں ہوئی ۔ 

گویا مہر اور طلاق کی چار صورتیں ہوئیں ۔  

1. نہ مہر مقرر کیا نہ صحبت ہوئی ۔    

اس صورت میں کچھ مناسب دے دے ۔


2. مہر مقرر ہوا اور صحبت نہ ہوئی ۔ 

نصف مہر ادا کرے ۔


3. مہر مقرر ہوا اور صحبت ہوئی ۔ 

پورا مہر ادا کرے ۔


4. مہر مقرر نہ ہوا اور صحبت ہوئی ۔ 

اس صورت میں مہر مثل ادا کرنا ہو گا ۔

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں