دودھ پلانے کی مدت ۔۔۔ ۲۳۳- (ا)

دودھ پلانے کی مدّت


وَالْوَالِدَاتُ ۔۔۔  يُرْضِعْنَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  أَوْلَادَهُنَّ ۔۔۔ حَوْلَيْنِ ۔۔۔ كَامِلَيْنِ 

اور بچے والی عورتیں ۔۔۔  دودھ پلائیں ۔۔۔ ان کی اولاد ۔۔ دو برس ۔۔ پورے 

لِمَنْ ۔۔۔ أَرَادَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  أَن ۔۔۔۔۔۔۔۔  يُتِمَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔   الرَّضَاعَةَ ۔۔۔ وَعَلَى ۔۔۔ الْمَوْلُودِ 

جو کوئی ۔۔۔ ارادہ کرے ۔۔۔ یہ کہ ۔ وہ پوری کرے ۔۔ دودھ کی مدّت ۔۔ اور پر ۔۔ لڑکا 

لَهُ ۔۔۔۔۔۔۔   رِزْقُهُنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَكِسْوَتُهُنَّ۔۔۔۔۔۔۔۔۔    بِالْمَعْرُوفِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    لَا تُكَلَّفُ 

اس کے لئے ۔۔۔ کھانا ان کا ۔۔۔ اور کپڑا ان کا ۔۔۔۔ دستور کے موافق ۔۔۔ نہیں تکلیف دی جاتی 

نُفْسٌ ۔۔۔۔۔۔  إِلَّا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وُسْعَهَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  لَا تُضَارَّ ۔۔۔۔۔۔۔   وَالِدَةٌ 

کسی جان کو ۔۔۔ مگر ۔۔ اس کی وسعت کے مطابق ۔۔۔ نہ نقصان دیا جائے ۔۔۔ ماں 

بِوَلَدِهَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَلَا مَوْلُودٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  لَّهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   بِوَلَدِهِ 

اس کی اولاد کی وجہ سے ۔۔۔ اور نہ جس کا بچہ ہو (باپ ) ۔۔۔ اس کا ۔۔۔ اس کے  بچہ کی وجہ سے 


وَالْوَالِدَاتُ يُرْضِعْنَ أَوْلَادَهُنَّ حَوْلَيْنِ كَامِلَيْنِ لِمَنْ أَرَادَ أَن يُتِمَّ الرَّضَاعَةَ وَعَلَى الْمَوْلُودِ لَهُ رِزْقُهُنَّ وَكِسْوَتُهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ لَا تُكَلَّفُ نُفْسٌ إِلَّا وُسْعَهَا لَا تُضَارَّ وَالِدَةٌ بِوَلَدِهَا وَلَا مَوْلُودٌ لَّهُ بِوَلَدِهِ 


اور بچوں والی عورتیں اپنے بچوں کو دودھ پلائیں پورے دو برس  جو کوئی چاہے کہ وہ دودھ پلانے کی مدّت کو پورا کرے  اور لڑکے والے ( باپ ) پر ان عورتوں کا کھانا اور کپڑا دستور کے موافق واجب ہے۔ کسی کو تکلیف نہیں دی جاتی مگر اس کی گنجائش کے موافق  نہ ماں کو اس کے بچے کی وجہ سے نقصان دیا جائے اور نہ اس کو جس کا وہ بچہ ہے یعنی باپ کو اس کے بچے کی وجہ سے 


رَضَاعَه ( دودھ کی مدّت ) ۔ اسلامی شریعت میں دودھ پلانے کی فطری  مدّت کامل دو سال مقرر کی گئی ہے ۔ اس میں کمی بیشی باہمی رضا مندی پر چھوڑ دی گئی ہے ۔ ان احکام کی تفصیلات موجودہ اور آئندہ سبق میں موجود ہیں ۔ 

اَلْوَالِداتُ ( بچے والی عورتیں ) ۔ مراد بچوں کی مائیں ہیں ۔ خواہ نکاح میں ہوں یا طلاق پا چکی ہوں ۔ 

اس آیت میں یہ بیان کیا گیا ہے کہ ماں اپنے بچے کو دو برس تک دودھ پلائے ۔ اور یہ مدّت اس کے لئے ہے جو ماں باپ اپنے بچے کے لئے دودھ پلانے کی مدّت کو پورا کرنا چاہیں ۔ ورنہ اس میں کمی بھی جائز ہے ۔ جیسا کہ آیت کے آخر میں آتا ہے ۔ اس حکم میں وہ مائیں بھی داخل ہیں ۔ جن کا نکاح قائم ہے اور وہ بھی جن کو طلاق مل  چکی ہو یا ان کی عدّت گزر چکی ہو ۔ فرق صرف یہ ہوگا کہ بیوی کا کھانا کپڑا خاوند پر ہر حال میں لازم ہے ۔ 

اس آیت سے معلوم ہوا کہ دودھ کی مدّت جس ماں سے پورا کرانا چاہیں یا باپ سے دودھ پلانے کی اُجرت ماں کو دلوانا چاہیں تو اس کی مدّت مکمل دو سال ہے ۔ اس کے بعد یہ بھی واضح ہوگیا کہ باپ کو بچہ کی ماں کو کھانا کپڑا ہر حال میں دینا پڑے گا ۔

 پہلی صورت میں تو اس کے نکاح میں ہے ۔

 دوسری صورت میں دودھ پلانے کی اجرت دینی ہو گی ۔

 اور بچہ کے ماں باپ کسی طرح سے ایک دوسرے کو تکلیف نہ دیں ۔ مثلا ماں بلاوجہ دودھ پلانے سے انکار کرے یا باپ بلا وجہ ماں سے بچے کو جُدا کرکے کسی اور سے دودھ نہ پلائے یا کھانے کپڑے میں تنگی نہ کرے ۔ 

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں