نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

نکاح ثانی کا نامہ و پیام ۔۔۔ ٢٣٥

نکاح ثانی کا نامہ و پیام


وَلَا جُنَاحَ ۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔  فِيمَا ۔۔۔۔۔۔۔   عَرَّضْتُم ۔۔۔۔۔۔۔۔    بِهِ 

اور نہیں گناہ ۔۔ تم پر ۔۔ اس میں جو ۔۔ اشارہ میں کہو ۔۔۔ اس کو 

مِنْ ۔۔۔ خِطْبَةِ ۔۔۔ النِّسَاءِ ۔۔  أَوْ ۔۔۔۔۔۔   أَكْنَنتُمْ ۔۔۔  فِي ۔۔۔۔۔۔۔۔   أَنفُسِكُمْ 

سے ۔۔۔ پیغام ِ نکاح ۔۔۔ عورتیں ۔۔ یا ۔۔ پوشیدہ رکھو ۔۔ میں ۔۔ اپنی جانوں میں 

عَلِمَ ۔۔۔۔۔   اللَّهُ ۔۔۔ أَنَّكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔   سَتَذْكُرُونَهُنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    وَلَكِن 

جان لیا ۔۔ الله ۔۔ بے شک تم ۔۔ البتہ ان کا ذکر کرو گے ۔۔ اور لیکن 

 لَّا تُوَاعِدُوهُنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔    سِرًّا ۔۔۔  إِلَّا ۔۔  أَن ۔۔۔ تَقُولُوا 

نہ تم وعدہ کرو ان سے ۔۔۔ چھپ کر ۔۔ مگر ۔۔۔ یہ ۔۔ تم کہو 

 قَوْلًا ۔۔۔۔۔۔    مَّعْرُوفًا ۔۔۔۔۔۔۔۔   وَلَا تَعْزِمُوا ۔۔۔ عُقْدَةَ ۔۔۔ النِّكَاحِ

بات ۔۔۔ شریعت کے موافق ۔۔ اور نہ تم ارادہ کرو ۔۔ گرہ ۔۔ نکاح 

 حَتَّى ۔۔۔ يَبْلُغَ ۔۔۔ الْكِتَابُ ۔۔۔۔۔۔۔  أَجَلَهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَاعْلَمُوا۔۔۔۔۔۔۔۔   أَنَّ 

یہانتک ۔۔ پہنچ جائے ۔۔۔ مقررہ مدت ۔۔ اپنی انتہاء تک ۔۔ اور جان لو ۔۔۔ بے شک 

اللَّهَ ۔۔۔ يَعْلَمُ ۔۔۔۔  مَا ۔۔۔  فِي ۔۔۔۔۔۔۔۔  أَنفُسِكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    فَاحْذَرُوهُ 

الله ۔۔ وہ جانتا ہے ۔۔ جو ۔۔ میں ۔۔ تمہاری جانوں ۔۔ پس تم ڈرو اس سے 

وَاعْلَمُوا ۔۔۔  أَنَّ ۔۔۔ اللَّهَ ۔۔۔ غَفُورٌ۔۔۔۔۔ حَلِيمٌ۔ 2️⃣3️⃣5️⃣

اور جان لو ۔۔ بے شک ۔۔ الله ۔۔ معاف کرنے والا ۔۔۔ تحمل والا ہے ۔


وَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا عَرَّضْتُم بِهِ مِنْ خِطْبَةِ النِّسَاءِ أَوْ أَكْنَنتُمْ فِي أَنفُسِكُمْ عَلِمَ اللَّهُ أَنَّكُمْ سَتَذْكُرُونَهُنَّ وَلَكِن لَّا تُوَاعِدُوهُنَّ سِرًّا إِلَّا أَن تَقُولُوا قَوْلًا مَّعْرُوفًا وَلَا تَعْزِمُوا عُقْدَةَ النِّكَاحِ حَتَّى يَبْلُغَ الْكِتَابُ أَجَلَهُ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي أَنفُسِكُمْ فَاحْذَرُوهُ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ. 2️⃣3️⃣5️⃣


اور اس میں تم پر کچھ گناہ نہیں کہ ان عورتوں کو پیغام نکاح اشارہ میں کہو یا اپنے دل میں پوشیدہ رکھو  الله تعالی کو معلوم ہے کہ تم ان عورتوں کا ذکر کرو گے لیکن ان سے نکاح کا وعدہ چھپ کر نہ کرو مگر یہی کہ کوئی بات شریعت کے رواج کے موافق کہہ دو اور نکاح کا ارادہ نہ کرو یہاں تک کہ مقررہ عدت اپنی انتہا کو پہنچ جائے اور جان رکھو کہ الله تعالی جانتا ہے جو تمہارے دل میں ہے سو اس سے ڈرتے رہو اور جان رکھو کہ الله تعالی بخشنے والا اور تحمل کرنے والا ہے ۔ 


اس آیت میں بتایا گیا ہے کہ جب مطلقہ عورت عدّت کا دور گزار رہی ہو تو اس میں کوئی مضائقہ نہیں کہ کوئی مرد بیوہ سے نکاح کا ارادہ اپنے دل میں قائم کرلے ۔ لیکن زبان پر نہ لائے یا اگر لائے بھی تو صرف اشارہ کے طور پر صاف اور واضح طور پر اپنا ارادہ ظاہر کرنا جائز نہیں ہے ۔ یہاں انسان کی ایک کمزوری بیان فرما دی ۔ یعنی عورت کسی کو پسند آئی  ۔ اور اس کے دل میں بس گئی ہو تو وہ شخص اس کا ذکر ضرور زبان پر لاتا ہے ۔ اس لئے یہ تنبیہ کر دی کہ غم کے اس زمانہ میں عورت سے نکاح کا وعدہ ظاہری طور پر یا خفیہ طور پر کرنا جائز نہیں ۔ عدّت کا زمانہ ختم ہونے سے پہلے نکاح کا پیغام نہ دو ۔ 

درس قرآن ۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...