نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

دودھ پلانے کے دیگر قوانین ۔۔۔ ۲۳۳- ب

دودھ پلانے کے دیگر قوانین


وَعَلَى ۔۔۔ الْوَارِثِ ۔۔۔۔۔ مِثْلُ ۔۔۔ ذَلِكَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  فَإِنْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  أَرَادَا 

اور پر ۔۔۔ وارث ۔۔۔ مانند ۔۔ اس کے ۔۔ پس اگر ۔۔۔ وہ ارادہ  کریں  

فِصَالًا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   عَن ۔۔۔ تَرَاضٍ ۔۔۔ مِّنْهُمَا ۔۔۔۔۔۔۔۔     وَتَشَاوُرٍ

دودھ چھڑانا ۔۔۔ سے ۔۔ رضا ۔۔ دونوں ۔۔ اور آپس کا مشورہ 

 فَلَا جُنَاحَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  عَلَيْهِمَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  وَإِنْ ۔۔۔  أَرَدتُّمْ ۔۔۔۔۔۔ أَن 

پس نہیں گناہ ۔۔ ان دونوں پر ۔۔۔ اور اگر ۔۔۔ تم چاہو ۔۔ یہ کہ 

تَسْتَرْضِعُواُ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔      أَوْلَادَكُمْ ۔۔۔۔ فَلَا جُنَاحَ ۔۔۔۔۔۔۔   عَلَيْكُمْ 

دودھ پلواؤ دایہ سے ۔۔۔ اولاد تمہاری ۔۔۔ پس نہیں گناہ ۔۔۔ تم پر 

إِذَا ۔۔۔۔۔۔   سَلَّمْتُم ۔۔۔۔۔۔۔۔    مَّا ۔۔۔۔ آتَيْتُم ۔۔۔۔۔۔  بِالْمَعْرُوفِ

جب ۔۔۔ حوالے کر دو ۔۔ جو ۔۔ دیا تم نے ۔۔۔ دستور کے موافق 

 وَاتَّقُوا ۔۔۔۔۔۔۔   اللَّهَ ۔۔۔۔ ۔۔۔۔ وَاعْلَمُوا۔۔۔۔۔  أَنَّ ۔۔۔۔۔۔۔   اللَّهَ 

اور ڈرو ۔۔ الله تعالی ۔۔ اور جان لو ۔۔ بے شک ۔۔ الله 

بِمَا ۔۔۔۔۔۔۔  تَعْمَلُونَ ۔۔۔۔۔۔۔  بَصِيرٌ.  2️⃣3️⃣3️⃣

وہ جو ۔۔۔ تم کرتے ہو ۔۔۔ دیکھتا ہے 


وَعَلَى الْوَارِثِ مِثْلُ ذَلِكَ فَإِنْ أَرَادَا فِصَالًا عَن تَرَاضٍ مِّنْهُمَا وَتَشَاوُرٍ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا وَإِنْ أَرَدتُّمْ أَن تَسْتَرْضِعُوا أَوْلَادَكُمْ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ إِذَا سَلَّمْتُم مَّا آتَيْتُم بِالْمَعْرُوفِ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ.    2️⃣3️⃣3️⃣


اور وارثوں پر بھی یہی لازم ہے پھر اگرماں باپ چاہیں کہ دودھ چُھڑا لیں اپنی رضا اور مشورے سے تو ان پر کچھ گناہ نہیں اور اگر تم چاہو تو اپنی اولاد کو کسی دایہ سے دودھ پلواؤ تو بھی تم پر کچھ گناہ نہیں  جب کہ حوالے کردو جو تم نے دینا ٹہرایا تھا دستور کے موافق اور الله سے ڈرتے رہو اور جان رکھو کہ الله تعالی تمہارے سب کاموں کو دیکھتا ہے ۔ 


اَلْوَارِثِ ( وارث ) ۔ وارث سے مراد وہ محرم رشتہ دار ہے جو باپ کے بعد شرعی وارث ہے ۔ 

مِثلُ ذالک ( یہی ) ۔ یعنی جس طرح باپ پر بچہ کی ماں کے حقوق کی حفاظت لازمی ہے ۔ اسی طرح باپ کے بعد اس کے قریب ترین وارث عزیزوں پر بھی واجب ہے ۔ 

بچہ کی پرورش کا خرچ باپ کے ذمہ ہے ۔ اور جب باپ مرجائے تو پھر حکم اس طرح ہے کہ اگر بچہ مال کا مالک ہو تو اسی مال میں سے اس کا خرچ چلے گا ۔ اور اگر مال کا مالک نہیں تو اس کے مال دار عزیزوں  میں سے جو لوگ اس کے محرم ہوں اور محرم ہونے کے علاوہ شرعا اس کے مستحق میراث بھی ہوں تو ان وارث رشتہ داروں کے ذمہ اس کا خرچ واجب ہو گا ۔ 

دودھ پیتے  بچہ کے اخراجات جو دوسروں پر واجب کئے گئے ہیں اس کی وجہ یہی ہے کہ بچہ خود اپنی پرورش کی صلاحیت نہیں رکھتا ۔ اس سے ایک یہ بات بھی نکالی جا سکتی ہے کہ محتاج عورتوں ، اپاہج مردوں اور نابالغوں کے اخراجات ِ زندگی ان کے رشتہ داروں کے ذمہ ہیں ۔ 

اس کے بعد یہ حکم بھی دے دیا کہ اگر  والدین دو برس سے پہلے ہی دودھ چُھڑا دینا چاہیں تو ان پر کوئی گناہ نہیں ۔ لیکن یہ فیصلہ وہ باہمی صلاح و مشورہ سے کریں ۔ ماں کا جذبہ شفقت اور پرورش کا حق زیادہ ہوتا ہے ۔ اس لئے بچے کے معاملات کو صرف باپ کی رائے پر نہیں چھوڑ دیا گیا ۔ پھر یہ بھی واضح کر دیا کہ بعض حالات میں جب ماں کی بجائے دودھ کسی دوسری عورت سے پلوانا درکار ہو تو اس میں بھی کوئی گناہ نہیں ۔ بشرطیکہ اجرت ادا کردی جائے ۔ 

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...