عورت کی رضا ۔۔۔ ۲۳۲

عورت کی رضا


وَإِذَا ۔۔۔ طَلَّقْتُمُ ۔۔۔۔۔۔۔۔   النِّسَاءَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  فَبَلَغْنَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   أَجَلَهُنَّ 

اور جب ۔۔۔ تم نے طلاق دی ۔۔۔ عورتیں ۔۔۔ پھر وہ پہنچ جائیں ۔۔۔ اپنی مدّت کو 

فَلَا تَعْضُلُوهُنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   أَن يَنكِحْنَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   أَزْوَاجَهُنَّ  ۔۔۔ إِذَا 

پس تم نہ روکو انہیں ۔۔۔ یہ کہ وہ نکاح کرلیں ۔۔ اپنے شوہروں سے ۔۔۔ جب 

تَرَاضَوْا ۔۔۔  بَيْنَهُم ۔۔۔۔۔۔۔   بِالْمَعْرُوفِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ذَلِكَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔    يُوعَظُ 

 راضی ہو جائیں ۔۔۔ آپس میں ۔۔۔ دستور کے مطابق ۔۔۔ یہ ۔۔ نصیحت کی جاتی ہے 

بِهِ ۔۔۔ مَن ۔۔۔ كَانَ ۔۔۔  مِنكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔   يُؤْمِنُ ۔۔۔۔۔۔۔   بِاللَّهِ ۔۔۔ وَالْيَوْمِ ۔۔۔ الْآخِرِ

جوکہ ۔۔۔ جو ۔۔۔ ہو ۔۔۔ تم میں سے ۔۔۔ ایمان لاتا ہے ۔۔۔ الله پر ۔۔ اور دن ۔۔ آخرت 

 ذَلِكُمْ ۔۔۔۔ أَزْكَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   لَكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَأَطْهَرُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   وَاللَّهُ 

یہ ۔۔ زیادہ پاکیزہ ہے ۔۔۔ تمہارے لئے ۔۔۔ اور زیادہ پاکیزہ ۔۔۔ اور الله 

يَعْلَمُ ۔۔۔ وَأَنتُمْ ۔۔۔  لَا تَعْلَمُونَ 2️⃣3️⃣2️⃣

وہ جانتا ہے ۔۔۔ اور تم ۔۔۔ نہیں جانتے 


وَإِذَا طَلَّقْتُمُ النِّسَاءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلَا تَعْضُلُوهُنَّ أَن يَنكِحْنَ أَزْوَاجَهُنَّ إِذَا تَرَاضَوْا بَيْنَهُم بِالْمَعْرُوفِ ذَلِكَ يُوعَظُ بِهِ مَن كَانَ مِنكُمْ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ذَلِكُمْ أَزْكَى لَكُمْ وَأَطْهَرُ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ 2️⃣3️⃣2️⃣


اور جب تم نے عورتوں کو طلاق دی پھر وہ اپنی عدّت پوری کر چکیں تو اب انہیں اس سے نہ روکو کہ نکاح کرلیں اپنے انہیں خاوندوں سے جبکہ آپس میں دستور کے موافق راضی ہو جائیں ۔ یہ نصیحت اس کو کی جاتی ہے جو تم میں سے الله اور قیامت پر ایمان رکھتا ہے اس میں تمہارے لئے ستھرائی اور پاکیزگی ہے اور الله جانتا ہے اور تم نہیں جانتے ۔ 


فَبَلَغْنَ اَجَلَھُنَّ ( پھر اپنی عدّت پوری کر چکیں ) ۔ فَبَلَغْنَ کا ترجمہ ہے پھر وہ پہنچ جائیں ۔ یعنی پوری کر لیں  اَجَلَھُنَّ کا ترجمہ ہے ان کی اپنی مدّت ۔ یعنی مقررہ میعاد ۔ جسے شریعت کی اصطلاح میں عدّت کہتے ہیں ۔ 

اِذَا طَلَقْتُمْ ( جب تم نے طلاق دی ) ۔ یہاں یہ خطاب براہ راست تو شوہروں سے ہے ۔ لیکن مخاطب پوری ملت ہے ۔

اَزْوَاجَھُنَّ ( اپنے انہی خاوندوں سے ) ۔ یعنی وہ شوہر جنہیں عورتیں پسند کریں ۔ خواہ وہ نئے ہوں یا وہی پرانے ۔ جو ایک بار انہیں چھوڑ چکے ہیں ۔ 

تَرَاضُوا ( راضی ہوجائیں ) ۔ اس لفظ سے یہ بات ظاہر ہے کہ ایجاب اور قبول نکاح کے رُکن ہیں ۔ یہ علیحدہ بات ہے کہ شوہر اور بیوی کی بجائے بعض اوقات ان کے ولی یا وکیل ایجاب و قبول کرلیں اور اسے وہ دونوں تسلیم کر لیں ۔ بصورت دیگر اگر دونوں راضی نہ ہوں تو نکاح نہیں ہوتا ۔ 

اس آیت کا شانِ نزول یہ ہے کہ ایک عورت کو اس کے خاوند نے ایک یا دوطلاق دے دی اور عدّت میں رجعت بھی نہ کی ۔ جب مدّت ختم ہوگئی تو دوسرے لوگوں کے ساتھ پہلے خاوند نے بھی نکاح کا پیغام دیا ۔ عورت اس بات پر راضی تھی لیکن عورت کے بھائی کو غصہ آیا اور نکاح کو روک دیا ۔ اس پر یہ حکم اترا کہ عورت کی خوشنودی اور بہبودی کو سامنے رکھنا چاہئیے ۔ اس کے موافق نکاح ہونا چاہئیے ۔ اپنے کسی خیال اور ناخوشی کو دخل نہیں دینا چاہئیے ۔ البتہ اگرخلاف قاعدہ کوئی بات ہو مثلا پہلے خاوند کی عدّت کے اندر کسی دوسرے سے نکاح کرنا چاہئیے ۔ تو بے شک ایسے نکاح سے روکنے کا حق ہے ۔ 

درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں