*شرک کی سزا*

وَإِذْ ۔۔۔قَالَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مُوسَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لِقَوْمِهِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔يَا قَوْمِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔إِنَّكُمْ ۔
اور جب ۔۔۔ کہا ۔۔۔ موسٰی علیہ السلام  ۔۔۔ اپنی قوم سے ۔۔۔ اے میری قوم ۔۔۔ بے شک تم 
ظَلَمْتُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔أَنفُسَكُم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بِ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اتِّخَاذِكُمُ ۔۔۔۔۔۔
ظلم کیا تم نے ۔۔۔۔ جانیں تمہاری ۔۔۔۔۔ اس وجہ سے ۔۔۔۔ بنانا تمہارا ۔۔۔ 
 الْعِجْلَ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فَتُوبُوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ إِلَى
بچھڑا۔۔۔۔۔۔پس توبہ کرو ۔۔۔۔ طرف 
بَارِئِكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فَاقْتُلُوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔أَنفُسَكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ذَلِكُمْ
پیدا کرنے والا تمہارا ۔۔۔۔ پس تم قتل کرو ۔۔۔۔ اپنی جانیں ۔۔۔۔ یہ  
خَيْرٌ ۔۔۔۔۔۔۔۔لَّكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عِندَ ۔۔۔۔بَارِئِكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فَتَابَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عَلَيْكُمْ ۔۔ 
بہتر ۔۔۔ تمہارے لئے ۔۔۔ پاس ۔۔۔تمہارا خالق ۔۔۔ پس متوجہ ہوا ۔۔۔ تم پر  
إِنَّهُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔هُوَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔التَّوَّابُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔الرَّحِيمُ۔  5️⃣4️⃣
بے شک وہ ۔۔۔وہ ۔۔۔۔۔ بڑا توبہ قبول کرنے والا ۔۔۔۔ بہت مہربان ہے ۔
 
وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنفُسَكُم بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ
فَتُوبُوا إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ عِندَ بَارِئِكُمْ
فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ۔  5️⃣4️⃣
اور جب موسٰی علیہ السلام نے اپنی قوم سے کہا اے قوم تم نے یہ بچھڑا بنا کر اپنا نقصان کیا  سو اب اپنے پیدا کرنے والے کے آگے توبہ کرو  پس اپنے آپ کو ہلاک کرو  یہی بہتر ہے تمہارے لئے  تمہارے خالق کے نزدیک ۔ پس اس نے تمہاری توبہ قبول کی ۔ 
بے شک وہ ہی معاف کرنے والا بہت مہربان ہے ۔

لٰقَوْمِہ ۔ ( اپنی قوم سے ) ۔ یہاں قوم سے مراد خاص طور پر وہ لوگ ہیں ۔جنہوں نے بچھڑے کو معبود سمجھ کر اُس کو سجدہ کیا ۔ 
ظَلَمْتُمْ ۔ ( تم نے ظلم کیا ۔ نقصان کیا ) ۔ یعنی توحید چھوڑ کر پھر شرک میں مبتلا ہو گئے ۔ اس سے بڑھ کر اپنے اوپر اپنا اور کیا نقصان ہو سکتا ہے ۔ 
فَاقْتُلُوْا اَنْفُسَکُم ۔ ( اپنی جانوں کو مار ڈالو ) ۔ یعنی جن لوگوں نے بچھڑے کو سجدہ نہیں کیا ۔ وہ سجدہ کرنے والوں کو قتل کریں ۔ 
مفسّرین نے بیان کیا ہے کہ بنی اسرائیل کے تین گروہ تھے ۔ ایک وہ جس نے بچھڑے کو سجدہ نہیں کیا اور دوسروں کو بھی سجدہ کرنے سے روکا ۔ یہ نیک بندے تھے ۔ 
دوسرا گروہ وہ جس نے سجدہ کیا ۔ 
تیسری وہ جماعت جس نے سجدہ تو نہ کیا لیکن دوسروں کو روکا بھی نہیں ۔
تیسری جماعت کو حکم ہوا کہ دوسرے گرو کو قتل کریں ۔ تاکہ نہ روکنے کا گناہ اُن سے دُور ہو جائے ۔ اور نیک لوگ اس توبہ میں شریک نہیں ہوئے کیونکہ اُن کو اس کی ضرورت نہ تھی ۔  
خیرٌ لّکُمْ ۔ ( تمہارے لئے بہتر ہے ) ۔ اس سے مراد یہ ہے کہ جب تم ایک دوسرے کو قتل کرو گے تو گناہ کی گندگی سے پاک ہو جاؤ گے ۔ اور مغفرت اور نجات پاؤ گے ۔ 
اس آیت میں الله تعالی بنی اسرائیل کو بتاتا ہے کہ تم نبی کی غیر موجودگی میں حق پر قائم نہ رہ سکے ۔ شرک اور بُت پرستی میں مبتلا ہو گئے۔  اس حرکت سے تم نے اپنا بہت نقصان کیا ۔ اب اس کی سزا یہ ہے کہ تم ایک دوسرے کو قتل کرو ۔ جب بنی اسرائیل نے حکم ماناتو الله جل جلالہ نے ان کی توبہ قبول فرمائی ۔ اور واقعی انسان کی دنیا اور اُخرٰی کی کامیابی اسی میں ہے کہ وہ الله تعالی کے حکموں کو مان لے ۔ خواہ اسے حکمت اور مصلحت معلوم ہو یا نہ ہو ۔ اور اگر بھول چُوک یا انجان پنے میں کوئی غلطی ہو جائے ۔ تو اس کے اعتراف و اقرار اور اصلاح کے لئے ہر دم تیار رہے ۔ 
اس سے یہ سبق بھی ملتا ہے کہ برائی سے صرف بچنا کافی نہیں بلکہ دوسروں کو بھی برائی سے روکنا چاہئیے ۔ اور برائی کو دیکھ کر خاموش رہنے والا   برائی کرنے والوں میں شمار ہوتا ہے ۔ 
مأخذ ۔۔۔۔ 
درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 
تفسیر عثمانی ۔۔۔ علامہ شبیر احمد عثمانی 

کوئی تبصرے نہیں:

حالیہ اشاعتیں

مقوقس شاہ مصر کے نام نبی کریم صلی الله علیہ وسلم کا خط

سیرت النبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم..قسط 202 2.. "مقوقس" _ شاہ ِ مصر کے نام خط.. نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ایک گرامی ...

پسندیدہ تحریریں