نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

*بنی اسرائیل کی بے صبری*

وَإِذْ ۔۔۔۔۔۔۔۔قُلْتُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔يَا مُوسَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لَن نَّصْبِرَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عَلَى 
اور جب ۔۔۔۔ کہا تم نے ۔۔۔۔ اے موسٰی ۔۔۔۔ ہرگز نہیں ہم صبر کریں گے ۔۔۔۔ پر 
طَعَامٍ ۔۔۔۔وَاحِدٍ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فَادْعُ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لَنَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔رَبَّكَ 
کھانا ۔۔۔ ایک ۔۔۔ پس تو مانگ ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ اپنے رب سے 
يُخْرِجْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لَنَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مِمَّا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تُنبِتُ ۔۔۔۔۔۔۔الْأَرْضُ 
وہ نکالتا ہے ۔۔۔ ہمارے لئے ۔۔۔ اس سے جو ۔۔۔ جو اگاتی ہے ۔۔۔۔ زمین 
مِن ۔۔۔۔۔۔بَقْلِهَا ۔۔۔۔۔وَقِثَّائِهَا ۔۔۔۔۔۔ وَفُومِهَا ۔۔۔۔۔ وَعَدَسِهَا 
سے ۔۔۔ سبزی ۔۔۔۔۔ ککڑی ۔۔۔۔۔۔  گیہوں ۔۔۔ اور مسور 
وَبَصَلِهَا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ قَالَ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ أَتَسْتَبْدِلُونَ ۔۔۔۔۔۔۔۔ الَّذِي 
اور پیاز ۔۔۔۔ اس نے کہا ۔۔۔۔ کیا تم بدلنا چاہتے ہو ۔۔۔ وہ جو 
هُوَ ۔۔۔۔ أَدْنَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بَالَّذِي ۔۔۔۔ هُوَ ۔۔۔۔ خَيْرٌ 
وہ ۔۔۔۔ ادنٰی ۔۔۔۔ بدلہ اس کے ۔۔۔۔ وہ ۔۔۔ بہتر 
اهْبِطُوا ۔۔۔۔۔ مِصْرًا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فَإِنَّ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لَكُم ۔۔۔۔۔۔۔مَّا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سَأَلْتُمْ    
تم اتر جاؤ ۔۔۔ شہر ۔۔۔ پس بے شک ۔۔۔ تمہارے لئے ۔۔۔۔ جو ۔۔۔ تم نے مانگا 

وَإِذْ قُلْتُمْ يَا مُوسَى لَن نَّصْبِرَ عَلَى طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنبِتُ الْأَرْضُ مِن بَقْلِهَا وَقِثَّائِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِي هُوَ أَدْنَى بَالَّذِي هُوَ خَيْرٌ اهْبِطُوا مِصْرًا فَإِنَّ لَكُم مَّا سَأَلْتُمْ   

اور جب کہا تم نے اے موسٰی علیہ السلام ہم ہرگز صبر نہ کرینگے  ایک ہی طرح کے کھانے پر سو دعا مانگ ہمارے واسطے اپنے پروردگار  سے کہ نکال دے ہمارے واسطے۔ جو اُگتا ہے زمین سے ترکاری اور ککڑی اور گیہوں اور میسور اور پیاز  کہا موسٰی علیہ السلام نے کیا لینا چاہتے ہو وہ چیز جو ادنٰی ہے اُس کے بدلے میں جو بہتر ہے  اترو کسی شہر میں تو تم کو ملے جو تم مانگتے ہو ۔ 

مصر ۔۔۔ ( شہر )   مصر کا لفظی معنی ہے شہر  جس کی حد بندی ہو چکی ہو ۔ یہاں اس سے مراد جزیرہ نماۓ سینا کا یا اس کے  گردو نواح کا کوئی شہر مراد ہے ۔ موجودہ ملک مصر اس سے مراد نہیں ۔ 
یہ قصہ بھی اسی جنگل کا ہے ۔ بنی اسرائیل بڑی مدت تک بڑے مزے سے آسمانی غذائیں من اور سلوٰی کھاتے رہے  لیکن اس سے اُکتا گئے ۔ حالانکہ یہ غذائیں انہیں مفت میں مل رہی تھیں ۔ انہوں نے موسٰی علیہ السلام سے فرمائش کی کہ ہمیں اس بیاباں سے نکال کر کسی دوسری جگہ لے چلئے جہاں ہر قسم کے شہری اور دیہاتی کھانے ، سبزیاں اور ترکاریاں موجود ہوں 
حضرت موسٰی علیہ السلام نے پہلے تو انہیں سمجھایا کہ تمھاری فرمائش ٹھیک نہیں ۔ آسمانی غذا جو تمہیں بغیر محنت اور مشقت کے مل جاتی ہے  وہ ان چیزوں سے کہیں بہتر ہے ۔ جس کے لئے محنت درکار ہے ۔ لیکن جب بنی اسرائیل اپنی بات پر اڑے رہے ۔ تو پھر حضرت موسٰی علیہ السلام نے کہا چلو کسی شہر میں جا بسو ۔ وہاں تمہیں تمہاری پسند کے کھانے میسر آجائیں گے ۔ 
درس قرآن ۔۔۔ مرتبہ درس قرآن بورڈ 
ترجمہ ۔۔۔ شیخ الہند 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

تعوُّذ۔ ۔۔۔۔۔ اَعُوذُ بِالله مِنَ الشَّیطٰنِ الَّرجِیمِ

     اَعُوْذُ ۔                بِاللهِ  ۔ ُ     مِنَ ۔ الشَّیْطٰنِ ۔ الرَّجِیْمِ      میں پناہ مانگتا / مانگتی ہوں ۔  الله تعالٰی کی ۔ سے ۔ شیطان ۔ مردود       اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطٰنِ الَّجِیْمِ  میں الله تعالٰی کی پناہ مانگتا / مانگتی ہوں شیطان مردود سے اللہ تعالٰی کی مخلوقات میں سے ایک مخلوق وہ بھی ہے جسےشیطان کہتے ہیں ۔ وہ آگ سے پیدا کیا گیا ہے ۔ جب فرشتوں اور آدم علیہ السلام کا مقابلہ ہوا ۔ اور حضرت آدم علیہ السلام اس امتحان میں کامیاب ہو گئے ۔ تو الله تعالٰی نے فرشتوں کو حکم دیاکہ وہ سب کے سب آدم علیہ السلام کے آگے جھک جائیں ۔ چنانچہ اُن سب نے انہیں سجدہ کیا۔ مگر شیطان نے سجدہ کرنے سے انکار کر دیا ۔ اس لئے کہ اسکے اندر تکبّر کی بیماری تھی۔ جب اس سے جواب طلبی کی گئی تو اس نے کہا مجھے آگ سے پیدا کیا گیا ہے اور آدم کو مٹی سے اس لئے میں اس سے بہتر ہوں ۔ آگ مٹی کے آگے کیسے جھک سکتی ہے ؟ شیطان کو اسی تکبّر کی بنا پر ہمیشہ کے لئے مردود قرار دے دیا گیا اور قیامت ت...

سورۃ بقرہ تعارف ۔۔۔۔۔۔

🌼🌺. سورۃ البقرہ  🌺🌼 اس سورت کا نام سورۃ بقرہ ہے ۔ اور اسی نام سے حدیث مبارکہ میں اور آثار صحابہ میں اس کا ذکر موجود ہے ۔ بقرہ کے معنی گائے کے ہیں ۔ کیونکہ اس سورۃ میں گائے کا ایک واقعہ بھی  بیان کیا گیا ہے اس لئے اس کو سورۃ بقرہ کہتے ہیں ۔ سورۃ بقرہ قرآن مجید کی سب سے بڑی سورۃ ہے ۔ آیات کی تعداد 286 ہے ۔ اور کلمات  6221  ہیں ۔اور حروف  25500 ہیں  یہ سورۃ مبارکہ مدنی ہے ۔ یعنی ہجرتِ مدینہ طیبہ کے بعد نازل ہوئی ۔ مدینہ طیبہ میں نازل ہونی شروع ہوئی ۔ اور مختلف زمانوں میں مختلف آیات نازل ہوئیں ۔ یہاں تک کہ " ربا " یعنی سود کے متعلق جو آیات ہیں ۔ وہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم کی آخری عمر میں فتح مکہ کے بعد نازل ہوئیں ۔ اور اس کی ایک آیت  " وَ اتَّقُوْا یَوْماً تُرجَعُونَ فِیہِ اِلَی اللهِ "آیہ  281  تو قران مجید کی بالکل آخری آیت ہے جو 10 ہجری میں 10  ذی الحجہ کو منٰی کے مقام پر نازل ہوئی ۔ ۔ جبکہ آنحضرت صلی الله علیہ وسلم حجۃ الوداع کے فرائض ادا کرنے میں مشغول تھے ۔ ۔ اور اس کے اسی نوّے دن بعد آپ صلی الله علیہ وسلم کا وصال ہوا ۔ اور وحی ا...

*بنی اسرائیل کی فضیلت*

يَا۔۔۔۔۔۔  بَنِي إِسْرَائِيلَ ۔۔۔۔۔۔        اذْكُرُوا    ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔    نِعْمَتِيَ ۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔ الَّتِي    اے  ۔ اولاد اسرائیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم یاد کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میری نعمتوں کو ۔۔۔۔ وہ جو  أَنْعَمْتُ    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عَلَيْكُمْ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔   ۔ وَأَنِّي ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ فَضَّلْتُكُمْ        میں نے انعام کیں ۔ تم پر ۔ اور بے شک میں نے ۔۔۔۔۔۔۔فضیلت دی تم کو   عَلَى     ۔    الْعَالَمِينَ۔  4️⃣7️⃣ پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔  تمام جہان  يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ.   4️⃣7️⃣ اے بنی اسرائیل میرے وہ احسان یاد کرو  جو میں نے تم پر کئے اور یہ کہ میں نے تمہیں تمام عالم پر بڑائی دی ۔  فَضَّلْتُکُم۔ ( تمہیں بڑائی دی ) ۔ یہ لفظ فضل سے نکلا ہے ۔ جس کے معنی ہیں بڑائی ۔ تمام عالم پر فضیلت دینے کا مطلب یہ ہے کہ بنی اسرائیل تمام فِرقوں سے افضل رہے اور کوئی ان کا ہم پلہ نہ تھا...